Jeff Meijs

Ongeveer 15 jaar geleden ben ik lid geworden van Fotoclub Nepos Boxmeer. Als ik deze jaren de revue laat passeren, is er veel veranderd. De kwaliteit van de camera’s van vandaag zijn in al die jaren nogal toegenomen met haast onbeperkt mogelijkheden wat betreft instellingen. De mooiste foto’s worden daardoor op de clubavond getoond op papier en beamer. Mijn interesse gaat vooral uit naar mijn 3 kleinkinderen die voetballen. Daarnaast bezoek ik de clubavonden die altijd gezellig zijn en waar ik veel heb geleerd. Samen op stap gaan met de leden naar verschillende plaatsen is bijzonder leuk. Uiteraard fotografeer ik ook andere onderwerpen. Niets is voor mij te gek. Wil je zelf ook een Nepos avond mee maken, dan ben je zeker welkom.